Meer dan 200 winkels 14 dagen retourtermijn Snel geleverd in heel Nederland

Verbandschoenen

Klantenservice

Veelgestelde vragen

We krijgen regelmatig een aantal standaardvragen. Om deze op voorhand al te beantwoorden hebben we een aantal veelgestelde vragen opgesomd.

• Zijn de prijzen inclusief btw?

• Ja, alle prijzen zijn inclusief btw.

• Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

• Ja, er wordt standaard 7 euro verzendkosten in rekening gebracht. Dit bedrag is inclusief btw.

• Hoe kan ik een klacht indienen?

• Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we
    er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor
    zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

• Is er wettelijke garantie van toepassing?

• Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

• Kan ik verbandschoenen ook in de winkel kopen?

• Ja, verbandschoenen.nl heeft ruim 150 verkooppunten (winkels) in Nederland. Hoewel u in onze webshop direct kunt bestellen, kunnen wij ons voorstellen dat u het prettig vindt om het persoonlijke contact met een vakman niet te verliezen. Klik hier om naar de winkels te gaan.

• Worden verbandschoenen vergoed?

• Als u een doorverwijzing heeft gekregen zou het kunnen dat de verbandschoenen worden vergoed. Upload hier uw verwijsbrief.

• Hoe kan ik contact opnemen met verbandschoenen?

• Iedere dag staan wij klaar om uw vragen te beantwoorden. Telefonisch kan u bellen op 085-4875676 of mail naar info@verbandschoenen.nl en we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

• Hoe kan ik dealer worden?

• Neem contact met ons op via de pagina dealer worden en wij plannen zo snel mogelijk een afspraak in. Klik hier om naar dealer worden te gaan.

• Worden de verbandschoenen thuis bezorgd?

• Levering via DHL DPD of afhalen bij de dealer Verbandschoenen werkt samen met DHL, DPD, PostNL. Samen streven wij ernaar jouw bestelling binnen 4 werkdagen te bezorgen. Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert de vervoerder het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de daarop volgende dag af te halen op het afhaalkantoor vanaf 13.00 uur.

Lees hier over alle leveringsvoorwaarden.

• Kan ik retourneren en ruilen?

• Retourneren en ruilen is mogelijk Je kunt jouw bestelling binnen 7 dagen na aflevering retourneren of ruilen. Lees hier over alle voorwaarden van retourneren en ruilen.

Quattro Trading Company Footwaer B.V.
Hullerpad 28A, 6741 PA Lunteren
info@verbandschoenen.nl
KvK: 68248482
BTW: NL857360140B01

Retour zendingen kunt u sturen naar:

Impact 62
6921RZ Duiven
Nederland

Wij staan iedere dag klaar om u vragen te beantwoorden. Deze kunt u telefonisch aan ons stellen of per mail. Wellicht kunnen wij u van dienst zijn als het gaat over maten wijdtes leesten en de meest geschikte verbandschoen maar ook zeker andere vraagstukken lossen wij zoveel mogelijk voor u op.

Mocht uw niet tevreden over ons product, bel of mail ons gerust.